advertise

بهترین دوربین مداربسته لامپی

فروشگاه مسترکم عرضه کننده با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین دوربین مداربسته ارزان ، قصد معرفی بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی و قیمت بهترین دوربین مداربسته لامپی را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دوربین مداربسته لامپی و خرید بهترین دوربین مداربسته لامپی با قیمتی باورنکردنی و مقرون به صرفه با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

بهترین دوربین مداربسته لامپی | مسترکم

بهترین دوربین مداربسته لامپی|مسترکم

بهترین دوربین مداربسته لامپی پاناروما Light Bulb Camera V۳۸۰

دوربین لامپی پانوراما، بهترین دوربین مداربسته لامپی در بین بهترین مارک های دوربین مداربسته لامپی میباشد. با تهیه این دوربین مداربسته لامپی ارزان از فروشگاه مسترکم، خریدی ارزان، مطمئن و مقرون به صرفه را برای خود رقم خواهید زد.

• بهترین دوربین مداربسته لامپی به NVR و دستگاه DVRنیازی ندارد.
• نیازی به سیم کشی و کابل ندارید. • این دوربین باطری ندارد و شارژی نیست. استفاده از این دوربین مدار بسته بایستی آن به سرپییچی که در آن برق جریان دارد وصل کنید تا دستگاه از برق آن استفاده کند.
• تبادل تصاویر با نرم افزار V۳۸۰ در گوشی های اندروید و ios
• این دوربین به عنوان بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی، دارای قابلیت انتقال تصویر زنده میباشد.
• دارای WIFI داخلی.
• ارسال و دریافت صدا از طریق اسپیکر داخلی
• مجهر به سنسور حرکت
• مجهز به لنز آی بسیار واید با پوشش بسیار وسیع
• این دوربین به عنوان بهترین دوربین مداربسته لامپی، علاوه بر موارد ذکر شده، دارای لنز دید در شب بدون افت کیفیت نیز میباشد!
• کیفیت لنز ۱۰۸۰P
• پشتیبانی رم تا ۶۴ گیگ
• کنترل از راه دور از طریق WIFI
بهترین دوربین مداربسته لامپی در بین دوربین های هم رده
موجود در فروشگاه مسترکم

بهترین دوربین مداربسته لامپی Eaula Videns

پیکسل و دید در شب :پیکسل بهترین دوربین مداربسته لامپی معرفی شده، تا ۱۰۸۰P است و دید در شب از آخرین فناوری منبع نور دوگانه استفاده می کند. می تواند شخصیت های مهاجم را با تصویر رنگارنگ و با کیفیت بالا تشخیص دهد.
ضبط و ذخیره سازی بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی: حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت.
۲۴ ساعت ضبط بی وقفه را می توان به مدت ۶ روز بدون از دست دادن هیچ جزئیاتی ضبط کرد.
ردیابی و هشدار خودکار: ردیابی خودکار ۳۶۰ درجه با حس خودکار حرکات داخل/خارج از خانه.
ردیابی و زنگ هوشمند حرکت انسان
اعلان‌های تلفن همراه: اعلان‌های هشدار بهترین دوربین مداربسته لامپی به تلفن‌های همراه شما ارسال می‌شوند. میکروفون و بلندگوهای داخلی با کیفیت بالا، می‌توانند در هر زمانی با خانواده ارتباط برقرار کنند.
تضمین حریم خصوصی ویدئو و کنترل تلفن: مهم نیست کجا هستید، می توانید از طریق APP به مشاهده از راه دور دسترسی داشته باشید، سپس می توانید زاویه چرخش بهترین دوربین مداربسته لامپی خود را نیز کنترل کنید. ویدیو و حساب کاربری با فناوری منحصر به فرد رمزگذاری شده است.
ناموجود در فروشگاه مسترکم

بهترین دوربین مداربسته لامپی|مسترکم

دوربین مداربسته لامپی| آقای دوربین

بهترین دوربین مداربسته لامپی Efilerup

یکی دیگر از بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی، برندEfilerup میباشد.
اتصال بی‌سیم و نصب آسان بهترین دوربین مداربسته لامپی:بهترین دوربین مداربسته لامپی فقط از وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، نه وای‌فای ۵ گیگاهرتزی..
ردیابی حرکت و زنگ هشدار هوشمند: پس از فعال شدن عملکرد ردیابی هوشمند، بهترین دوربین مداربسته لامپی ما به صورت خودکار با ظاهر شدن بدن انسان در حال حرکت عکس می‌گیرد و هر حرکتی را زیر نظر می‌گیرد. پس از روشن شدن تشخیص انسان نما، هنگامی که فردی حرکت می کند، یک اعلان هشدار مستقیماً به تلفن همراه شما ارسال میشود.
مشاهده تصویر بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی از راه دور و صدای دو طرفه: بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی ما را می توان در هر زاویه ای چرخاند و می توانید در هر زمان و هر مکان به نمای راه دور از تلفن همراه/تبلت خود دسترسی داشته باشید. چراغ امنیتی با دوربین دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی با کیفیت بالا است که به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان از طریق برنامه با خانواده خود ارتباط برقرار کنید. بهترین دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارت عالی برای مدارس، ادارات و منازل است.
یکی از بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی
ناموجود در فروشگاه مسترکم
اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مسترکم بهترین مشاوره و پاسخگویی را برای اطمینان از رضایت شما ارائه می دهند.

بهترین دوربین مداربسته لامپی E۲۷ Selotrot

یک میکروفون و یک بلندگوی داخلی در بهترین دوربین مداربسته لامپی: به شما امکان می دهد در هر زمان و هر کجا که هستید از طریق برنامه با خانواده ارتباط برقرار کنید.
چراغLED ، کمک به افزایش دید دید در شب: به شما کمک می کند روز یا شب خانه خود را با چراغ LED نظارت کنید. پشتیبانی از تشخیص حرکت: این دوربین به عنوان بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی در صورت تشخیص حرکت، یک هشدار برنامه فوری برای شما ارسال می کند.
این دوربین به عنوان یکی از بهترین دوربین مداربسته عرضه میشود.
ناموجود در فروشگاه مسترکم
خدمات مشتری: ما از صمیم قلب به شما خدمت خواهیم کرد. اگر سوالی دارید، لطفا با ما کارشناسان مسترکم تماس بگیرید، ما رضایت بخش ترین پاسخ را به شما ارائه خواهیم کرد.

بهترین دوربین لامپی | مسترکم

بهترین دوربین مداربسته لامپی برند YUOCHY

نصب آسان بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی: این دوربین مداربسته لامپی ارزان را می توان با استفاده از پایه لامپ معمولی E۲۷ نصب کرد، سپس برنامه موبایل را باز کنید و از تنظیمات دستی استفاده کنید.
HD ۱۰۸۰P: این دوربین مداربسته به عنوان بهترین دوربین مداربسته لامپی ، به نوعی زیرمجموعه دوربین مداربسته ارزان بیسیم نیز هست که از رزولوشن ۱۰۸۰P با وضوح بالا استفاده می کند تا تصویری واضح را به شما ارائه دهد.
تشخیص حرکت و هشدارهای لحظه ای: بهترین دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه ، از یک حسگر حرکتی با حساسیت بالا استفاده می کند، هنگامی که بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی پس از اتصال به اینترنت حرکت یک جسم را تشخیص داد، حرکت را ضبط کرده و از طریق APP به شما اطلاع می دهد.
دید در شب: این دوربین مداربسته به عنوان یکی از انواع بهترین دوربین مداربسته لامپی ، می تواند زاویه دید را از طریق برنامه کنترل کند، شما می توانید آن را از راه دور در هر زمان و هر مکان از طریق برنامه (YCC۳۶۵ PLUS) مشاهده کنید، حتی در تاریکی مطلق، می توانید تصاویر واضح را مشاهده کنید.
عملکرد صوتی دو طرفه : شما می توانید از طریق این دوربین مداربسته لامپی با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.
یکی از انواع بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی در بین دوربین های مداربسته هم رده.
ناموجود در فروشگاه مسترکم


بهترین دوربین مداربسته لامپی برند EVERSECU

* تشخیص حرکت و ردیابی خودکار و هشدارهای بی‌درنگ: این دوربین مداربسته گنبدی PTZ به عنوان بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی، از حسگر حرکتی بسیار حساسی استفاده می‌کند. اگر برخی افراد به خانه شما حمله کنند، این دوربین امنیتی حرکت را ردیابی می کند و تک تک حرکات را همراه با یک هشدار صوتی در صورت نیاز ضبط می کند.
* آژیر صوتی و  امکان برقراری ارتباط دو طرفه در بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی : با استفاده از بهترین دوربین مداربسته لامپی و میکروفون و بلندگوی داخلی بکار رفته در آن می‌توانید مکالمه دوطرفه داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق بلندگوی بهترین دوربین مداربسته لامپی خود زنگ هشدار صوتی برای ترساندن مهاجم ایجاد کنید.
* می توانید تصاویر زنده ی بهترین دوربین مداربسته لامپی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید تا به طور همزمان در تلفن همراه مشاهده کنید. ویدیوهای بهترین دوربین مداربسته لامپی را در کارت SD  یا فضای ذخیره‌سازی ابری ذخیره کنید. با رمزگذاری سطح بالا، ویدیوهای شما فقط توسط شما قابل مشاهده است حتی اگر دوربین مداربسته لامپی شما به سرقت رفته یا خراب شده باشد، هیچ کس نمی تواند به ویدیوهای شما دسترسی داشته باشد.
* امکان نصب بیسیم و آسان بهترین دوربین مداربسته لامپی
* بهترین دوربین مداربسته لامپی در بین دوربین های هم رده
* ناموجود در فروشگاه مسترکم
* جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دوربین مداربسته لامپی و اطلاع از بهترین مارک دوربین مداربسته لامپی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


آقای دوربین
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.