advertise

برند های دوربین مدار بسته ایرانی

آقای دوربین

برند های دوربین مداربسته ایرانی بسیار متنوع هستند اما در این مقاله، ما قصد معرفی چند برند از بهترین برند های دوربین مداربسته ساخت ایران پرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید. همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی و کیفیت بهترین دوربین مداربسته ارزان گریزی خواهیم زد.
با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با انواع برند دوربین های مداربسته ایرانی مثل انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته ارزان کوچک و یا دوربین مداربسته رم خور ارزان و سایر محصولات با بهترین کیفیت ، و همچنین دریافت بهترین پکیج دوربین مداربسته ارزان ، ازپرفروش ترین برند دوربین ماربسته ایرانی نیز اطلاعات کافی بدست بیاورید.


۱. بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی | مسترکم

فروشگاه مسترکم، عرضه کننده با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته ایرانی در میان دوربین های ساخت ایران میباشد. دوربین مداربسته آقای دوربین به عنوان پرفروش ترین برند دوربین مداربسته ایرانی، ارائه کننده انواع دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت میباشد. برند آقای دوربین در اصل یکی از برند های معتبر در زمینه فروش و عرضه انواع دوربین های مدار بسته می باشد. این مجموعه سعی دارد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب بتواند برند های ایرانی دوربین مداربسته را در سطح کشور و در سطح جهان به برندی معتبر و قابل اعتماد برای مردم تبدیل کند. این برند عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ارزان بیسیم و یا دوربین مداربسته خانگی ارزان و سایر دوربین های پرکاربرد میباشد.

بهترین دوربین مداربسته ایرانی | اقای دوربین

سوالات متداول در رابطه با دوربین مداربسته ایرانی مسترکم

فروشگاه مسترکم با برقراری امکان خرید اینترنتی و حضوری دوربین های مداربسته، کار را برای شما آسان کرده است. شما میتوانید با اطمینان خاطر و صرفه جویی در وقت و زمان بصورت اینترنتی از فروشگاه مسترکم بصورت اینترنتی ثبت سفارش کنید یا طور حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت آقای دوربین و مراجعه به منوی مربوطه لیست تمامی محصولات به همراه تصاویر و قیمت محصولات را مشاهده کنید. کارشناسان مسترکم پاسخگوی شما هستند.
با توجه به اینکه تمامی محصولات مسترکم از تولیدات همین شرکت است در صورتی که سفارش محصولی را داشته باشید که موجود نباشد در کوتاه ترین زمان و بدون هیچگونه افزایش قیمتی محصول مربوطه موجود و به دست شما خواهد رسید. در این راستا کارشناسان مسترکم در هر لحظه آماده خدمت رسانی به شما هستند.


افتخارات برند دوربین مداربسته ایرانی مسترکم

فروشگاه مسترکم در زمینه تولید و عرضه دوربین های مداربسته ارزان ساخت ایران با ارزانترین قیمت و بیشترین کیفیت و با ارائه بهترین خدمات پس از فروش و بهترین نحوه رسیدگی و پاسخگویی کارشناسان فروش ، در این زمینه پیشتاز بوده و صاحب افتخارات زیادی میباشد.


۲.دوربین مداربسته ایرانی برند پرکسیس

یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی، دوربین مداربسته ایرانی از برند پرکسیس میباشد. دوربین مداربسته پرکسیس تنها برند دوربین مداربسته ایرانی است که توسط شرکت پارندسیستم ایرانیان تولید شده و به همراه گارانتی ۵۵۵ روزه به فروش میرسد.
تمامی دوربین های پرکسیس دارای کیس فلزی و گواهینامه IP۶۷ هستند. این برند به پشتوانه حضور ۱۰ ساله خود در بازار ایران، توانسته به کیفیت بالایی در متریال، قطعات استفاده شده و تصاویر ضبط شده دست یابد. محصولات پرکسیس به مدت ۵۵۵ روز دارای گارانتی هستند که مصرف کنندگان میتوانند از قسمت اصالت سنجی محصولات پرکسیس با وارد کردن کد درج شده بر روی محصول در فرم موجود از اصالت کالا و مدت زمان باقی مانده گارانتی محصولات آگاه شوند. این برند دوربین مداربسته ایرانی، یک دوربین مقرون به صرفه است که در اصل یک دوربین مداربسته ساخت ایران میباشد.


سوالات متداول در ارتباط با برند پرکسیس

۱.نحوه خرید محصولات پرکسیس به چه صورت است؟
شرکت تولید کننده محصولات پرکسیس با برقراری امکان خرید اینترنتی و حضوری دوربین های مداربسته، کار را برای شما آسان کرده است. شما میتوانید با اطمینان خاطر و صرفه جویی در وقت بصورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی پرکسیس ثبت سفارش کنید یا طور حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

۲.محصولات پرکسیس چقدر گارانتی دارند؟
همانطور که پیش تر گفتیم محصولات پرکسیس به مدت ۵۵۵ روز دارای گارانتی هستند که مصرف کنندگان میتوانند از قسمت اصالت سنجی محصولات پرکسیس با وارد کردن کد درج شده بر روی محصول در فرم موجود از اصالت کالا و مدت زمان باقی مانده گارانتی محصولات آگاه شوند.

۳.چگونه میتوانم لیست قیمت و تصاویر دوربین های مداربسته پرکسیس را مشاهده کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس کاتالوگ تصاویر و لیست قیمت را مشاهده کنید.

دوربین مداربسته پرکسیس | مسترکم

لیست پروژه های انجام شده توسط برند پرکسیس

 سازمان علوم پزشکی تهران
 داروخانه ۱۳ آبان
 بیمارستان فوق تخصص پوست و مو رازی
 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  دانشگاه الزهرا
 کارخانه فامیلا
 یمارستان شریعتی
 بیمارستان ایرانمهر
 بیمارستان محب یاس
 مجتمع غذایی کوروش
 داروخانه بیمارستان بهارلو

دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس | مسترکم

۳.دوربین مداربسته ایرانی برند فانوس

یکی دیگر از برندهای تولید کننده دوربین مدار بسته ایرانی برند فانوس می باشد که تمامی قطعاتی که این شرکت در تولید دوربین های خود استفاده می نماید تحت لیسانس کمپانی تجهیزات حفاظتی داهوا می باشد. از این رو کیفیت تصاویر این دوربین ها بسیار بالا است و به جهت استفاده از دو تکنولوژی تصویر ۷۲۰P و ۱۰۸۰P ، یکی از بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار می باشند که قیمت مناسبی دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فانوس مراجعه کنید.


دوربین مداربسته فانوس | مسترکم
دوربین مداربسته برند فانوس | مسترکم

۴.دوربین مداربسته ایرانی برند لیوار

دوربین مداربسته لیوار یکی از برند های دوربین مداربسته ساخت ایران میباشد. شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته برند لیوار ، فعالیت خود را در زمینه تولید دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های حفاظتی را از سال ۱۳۸۳ و با شعار لیوار ، چشمی که هرگز پلک نمیزند آغاز نمود و تا به امروز بصورت مثبت و ممتد در زمینه های نظارت تصویری و سیستم های حفاظتی در سراسر ایران فعال می باشد لیوار دوربین های مدار بسته آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را با بهترین کیفیت تولید می کند که در ساخت آن ها از با کیفیت ترین قطعات استفاده نموده است . همچنین عرضه کننده انواع پکیج دوربین مداربسته ارزان نیز میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت لیوار مراجعه کنید.


۵. دوربین مداربسته ایرانی برند اکسوم

شرکت فوژان تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی برند اکسوم میباشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است که با وجود بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. تمام محصولات برند اکسوم به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. یکی از مزیت های رقابتی برند اکسوم، خدمات پس از فروش آن است. تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای ۵۰ ماه گارانتی است که این یک مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی و انواع دوربین مداربسته ارزان اعم از دوربین مداربسته رم خور ارزان ، دوربین مداربسته ارزان کوچک و ... با کارشناسان فروشگاه مسترکم در ارتباط باشید.

دوربین مداربسته ایرانی برند اکسوم | مسترکم

۶.دوربین مداربسته ایرانی برند سورنا

سورنا یکی دیگر از تولیدکنندگان برند دوربین مدار بسته ایرانی و ضبط کننده های تحت شبکه در ایران می باشد که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز نمود و توانست سهم زیادی از بازار فروش در ایران را به خود اختصاص دهد و جزو یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته ایرانی قرار بگیرد. نقطه تمایز این مجموعه نسبت به سایر مدعیان تولید دوربین مدار بسته ایرانی، تسلط و دسترسی کامل به کلیه بخش‌های دوربین مداربسته می‌باشد که در نتیجه تولید دانش داخلی بصورت صددرصد در داخل مجموعه حاصل شده است. شرکت فناوری نوین مرصاد فاطربه عنوان یکی از شرکت های تولید دوربین مداربسته ساخت ایران ، مفتخر به استقرار در پارک علم و فناوری پردیس بوده و همچنین دارای گواهینامه‌های متعدد از مجموعه‌های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی، بانکی و … می‌باشد که گواه فعالیت صادقانه و تولید صددرصد داخلی محصولات این شرکت است.


دوربین مداربسته سورنا | مسترکم

۷.دوربین مداربسته ایرانی برند ایمن آرا

شرکت ایمن آرا پرشین یکی از بهترین برندهای دوربین ومداربسته ایرانی در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و از آن زمان تا کنون توانسته است به موفقیت های زیادی دست یابد و جزو بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی باشد زیرا همواره سعی دارد که از جدیدترین تکنولوژی ها و تکنیک های روز دنیا در جهت تولید محصولات خود استفاده نماید. دوربین های مدار بسته برند ایمن آرا نیز با تنوع بسیار بالا و داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته اند جایگاه خود در بازار فروش ایران تثبیت نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و کیفیت برند دوربین مداربسته ایرانی ایمن آرا کلیک کنید.


۸.دوربین مدار بسته ایرانی برند فوتون

دوربین های مدار بسته فوتون یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته ایرانی یکی از مرغوب ترین برند های دوربین مدار بسته ایرانی موجود در بازار می باشد که در ساخت آن ها از فناوری برتر شرکت سونی استفاده شده است و مهم ترین مزیت این دوربین ها در مقایسه با سایر دوربین ها سنسورهای بی نظیری می باشد که در ساخت آن به کار رفته است. فروشگاه فوتون به عنوان یکی از برترین فروشندگان تجهیزات و دستگاه های دوربین مداربسته ، مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهتربن برند های دوربین مداربسته ایرانی و انواع دوربین مداربسته ارزان مثل بهترین دوربین مداربسته بیسیم و بهترین دوربین مداربسته لامپی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما همیشه و در هر زمان در کنار شما هستیم تا با خیالی آسوده خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دوربین مداربسته فوتون | مسترکم

بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی | انتخاب نهایی

حتما تا اینجا برای خرید بهترین دوربین مداربسته ایرانی مصمم شده اید. اما نگران نباشید. کارشناسان مجموعه مسترکم همراه شما هستند و شما را تا آخرین مرحله خرید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی همراهی میکنند.
بطور کلی ، استفاده از بهترین دوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزایای زیادی دارد که در ادامه به تفصیل به بررسی آن ها و مقایسه انواع دوربین مداربسته ساخت ایران خواهیم پرداخت. نسبت به گذشته مردم توجه بیشتری به حفظ امنیت خانه یا محل کار خود دارند، به همین دلیل تقاضا برای خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی در سطح کشور بالا رفته است.


مزایای بهترین دوربین مداربسته ایرانی

تا اینجا بطور کامل از مزایای بهترین دوربین مداربسته ایرانی و اینکه بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی کدام است صحبت کردیم. حال در این قسمت بطور مختصر به بررسی مزایای بهترین دوربین مدار بسته ایرانی پرداخته و کارشناسان مسترکم شما را تا آخرین مرحله خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی راهنمایی میکنند.
امروزه با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، حمایت از کالای ایرانی و خریدبهترین دوربین مداربسته ایرانی انتخاب مناسبی است. در واقع به دلیل اعمال تحریم ها و نوسانات قیمت ارز شرکت های ایرانی پیشرفت خوبی در زمینه تولید بهترین دوربین مدار بسته ایرانی داشته اند که در لیست زیر به برخی از مزایای بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی اشاره شده است.

مزایای بهترین دوربین مداربسته ایرانی | مسترکم

قیمت مناسب بهترین دوربین مداربسته ایرانی

بهترین دوربین مداربسته ایرانی در فروشگاه مسترکم نسبت به دوربین های مشابه خارجی از قیمت مناسبی برخوردار است و اگر قصد خرید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی را دارید، مناسب ترین گزینه برای شما دوربین های تولید داخل فروشگاه معتبر مسترکم است.
بعلاوه ، از آنجایی که این دوربین ها بر خلاف دوربین های خارجی بدون هزینه های وارداتی به فروش می رسند،  از نوسان قیمت کمتری برخوردارند. پس بهترین انتخاب ، خرید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی یعنی مسترکم میباشد.



گارانتی و خدمات پس از فروش | بهترین دوربین مداربسته ایرانی

بهترین دوربین مداربسته ایرانی از مدت ضمانت بیشتری بهره می برند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش کالا استفاده کنید. در واقع بدون نگرانی از اصل بودن یا نبودن بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی می توانید خرید خود را از فروشگاه مسترکم انجام داده و در صورت بروز مشکل فنی با سرعت بیشتری آن را حل کنید.


کیفیت بهترین دوربین مداربسته ایراتی

کیفیت بهترین دوربین مدار بسته ایرانی برند مسترکم با نمونه های خارجی قابل رقابت است. در واقع تولیدکنندگان بهترین دوربین مدار بسته ایرانی از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند.
پس با خیال راحت همین حالا با کارشناسان مجموعه مسترکم جهت سفارش بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی تماس بگیرید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.